"You know what music is? God's little reminder that there's something else besides us in this universe; harmonic connection between all living beings, every where, even the stars"
August Rush

dilluns, 21 de juliol del 2008

Miranda!




Doncs jo os presento aquest grup Argentí: Miranda!

Es tracta d'un grup d'electro pop format el 2001 i que s'anomena Miranda! en honor a l'actor Osvaldo Miranda,també argentí.

Els integrants són:

Alejandro Julián Sergi Galante (veu i guitarra)
Juliana Sofía Gattas Grelia (veu)
Leandro Martín Fuentes (guitarra)
Nicolás Alfonso Grimaldi (baix)

Van començar a fer-se notar el 2005 amb el seu CD Sin restricciones! i van arribar a ser teloners de Moby a Chile. La majoria de vidoclips i concerts/actuacions en viu están marcades per els seus extravagants vestits i maquillatges així com els seus balls i, sobre tot als vidioclips, tocs d'humor.

Fins al dia d'avui tenen 4 CD's:
Es mentira (2002)
Sin restricciones (del que tenen un especial amb DVD, En vivo sin restricciones!)(2004- 2005))
Querème(2006)
El disco de tu corazón (del que també tenen un especial amb DVD)(2007) i en el que han colaborat amb Julieta Venegas i Fangoria en Perfecta i Vete de aquí respectivament.

I tenint en compte que l'últim CD no l'he trobat enlloc... T_T os recomano el de Sin restricciones XD

Aquí teniu una mostra de la seva música:

PRISIONERO



Una lagrima en el telefono (una de les meves preferides)

Yo te diré

i si voleu més informació:

web oficial
i my space

2 notes:

Josep M. ha dit...

mmmmm

M'ha agradat més la performance dels clips que la música. Però el clip de la lagrima sobre el telefono és genial, la cançó i el vídeo en si. ^^

Per cert, el de yo te diré té una retirada a reggeaton que no m'acaba d'agradar ¬¬ Si no fos pels vestits i hi haguessin guarres i killos em creuria que allò és el nou èxit d'aquest "gènere" musical.

PD: m'estic donant compte que sóc molt crític en cada comentari. -.-" Però m'agrada que aneu actualitzant!!! Ara només queda el roger i el pere!!!!!

robsup2007 ha dit...

Hola.
Doncs sí. Francament positiva és l'adhesió d'associacions d'inmigrants al recolzament de la llengua catalana. Això vol dir que treballant s'aconsegueixen les coses. Cada aintent d'agressió no es pot quedar sense resposta.

Un salut

Robert